Digital undervisning hela vårterminen 2021

På grund av den rådande samhällsspridningen av Covid-19 genomförs undervisning under våren 2021 huvudsakligen med hjälp av digitala verktyg (online). Vi strävar efter att alla kurser så snart som möjligt ska ha något campusbaserat moment igen, men räkna med att hela vårterminen 2021 kommer att bedrivas online.

Vi gör vårt bästa för att se till att du får undervisning av högsta möjliga kvalitet, samtidigt som vi anpassar undervisningen och följer Lunds universitets rektors beslut för att begränsa risken för smittspridning.

All undervisning sker digitalt med undantag för enstaka moment. Vi uppmanar också alla med symtom som snuva, hosta eller feber att stanna hemma och avstå sociala kontakter som riskerar att sprida smitta. Även om du bara känner dig lite sjuk ska du avstå från att röra dig på universitetsområdet.

Under denna sida kan ni läsa mer om Covid-19 och vårterminen 2021.